dinsdag 16 augustus 2011

Mooie, gezonde, verleidelijke wimpers

Eigenlijk heeft elke vrouw er wel eentje: een mascara. Het meest gebruikt beautyproduct en misschien ook wel het meest "door ontwikkelde" beautyproduct.
Voortgedreven door de markt, want wie wil er nu niet mooie, gezonde, verleidelijke "Baby Doll" wimpers?

Sommige vrouwen zijn er mee geboren, voor de anderen... don't worry: er zijn genoeg top mascara's om de "Baby Doll" look van je dromen te creëren.
Bijvoorbeeld met de Blinc Mascara. Blinc pretendeert beter te zijn dan waterproof mascara. Blinc is een revolutionaire waterproof mascara die beter houdt, niet zal afgeven op de huid en enkel is te verwijderen met 38ºc water in combinatie met wrijving. En er blijven geen restjes achter! Vooral deze laatste belofte, is voor mij een hele interessante, want na een dag knipperen zit mijn mascara vaak op plaatsen waar deze niet hoort.

Blinc mascara is een originele mascara die subtiele waterbestendige kokertjes om de wimpers aanbrengt in plaats van de wimpers te verven wat "reguliere" mascara's doen. Eenmaal opgebracht zal de mascara niet uitlopen of vervagen, zelfs niet bij het wrijven in de ogen of indien je tranen in de ogen krijgt. Blinc heeft mij door deze beloftes en andere manier van aanbrengen erg nieuwsgierig gemaakt! Lees hier de test:

Normaal gebruik ik altijd Lancome mascara waar ik erg tevreden over ben, want het geeft een super resultaat.  Maar de waterproof versie is alleen te verwijderen met goede make-up remover, wat je niet altijd bij je hebt, toch? De beloftes van de Blinc mascara spreken mij dus erg aan. Ben benieuwd of het echt blijft zitten zelfs in de zee of in het zwembad, want ik ga het natuurlijk goed testen!

Start: Het aanbrengen van de Blinc mascara gaat niet heel eenvoudig, het is een dikke substantie dus zigzaggend aanbrengen zonder te knoeien lukt bijna niet. Voorzichtig lineair een aantal lagen over elkaar heen doen, dat is de truc. Oefening baart kunst dus. Dan op naar het strand, het water van de Noordzee is fris deze (zonloze) zomer, maar je moet er tegenwoordig als tester wat voor over hebben. Aan mijn belangrijkste eis, komt deze mascara tegemoet. Het blijft de hele dag zitten, zelfs als je gaat zwemmen. Maar de mascara heeft ook een minpunt: ik ben (nog) niet tevreden over het volume, het is nog niet verleidelijk genoeg.

Alvorens mijn hoop op lange, gezonde en volumineuze wimpers op te geven, ga ik de beschrijving nogmaals doorlezen. Op een of andere manier heb ik toch vertrouwen in dit product, want het blijft echt goed zitten en ben ik nog niet toe aan de prullenmand (daar  belanden de mascara's die ik getest hebben en niet het gewenst resultaat geven. En dat zijn er best veel). En ja hoor, Blinc adviseert voor meer volume de Blinc Lash Primer te gebruiken. Een "witte mascara"die de wimpers ook nog eens verzorgt. Deze primer dien je voor meer volume onder de mascara aan te brengen. Het is een extra stap, maar dan heb ik het resultaat van mijn dromen! Baby Doll wimpers die de hele dag blijven zitten, Noordzee bestendig en zonder make-up remover zijn te verwijderen. Lang leve de Beauty-Technologie!





Tot Blogs,
Maaike Andela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw post!